Montage
Eigen VCA gekeurd montage team
Milieu bewust
 Restmateriaal wordt hergebruikt
Sinds 1964
Al ruim 50 jaar een begrip
Confectie
Alle werkzaamheden onder één dak

Verzenden & Retourneren

Odoo + afbeelding en tekst

Verzenden

Particuliere bestellingen via de webshop boven de €300,- worden gratis* verzonden, onder de €300,- vragen wij de bijbehorende verzendkosten.  Voor bestellingen onder rembours is er altijd een extra toelage van €30,-. De bij Hoogeboom BV bestelde artikelen worden, indien voor 12:00 besteld ma/vr, en indien voorradig de zelfde werkdag nog verstuurd. Bestellingen worden verzonden via PostNL of DHL binnen Nederland. Bij vooruitbetaling per bank geldt dat de zending wordt verzonden op het moment dat de betaling ontvangen is. Op het moment dat wij het pakket versturen verzenden wij een e-mail naar het tijdens de bestelling opgegeven e-mailadres.

Wanneer u op het moment van bezorging niet thuis bent, komt de bezorger de volgende dag nogmaals bij u langs. De postbode laat bij u een briefje achter zodra hij is geweest en u niet aanwezig was. Mocht u onverhoopt ook de 2e keer niet aanwezig zijn, dan kunt u het pakket afhalen op het postkantoor. Wanneer u onder rembours hebt besteld, betaalt u bij aanname van het pakket het verschuldigde bedrag.

* Uitgezonderd lengte en/of pallet transport

Afhalen op afspraak

Het is mogelijk om uw bestelling bij ons in Heerhugowaard af te halen. Dit is wel alleen op afspraak mogelijk. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst en gekozen heeft voor afhalen. Zullen wij met u contact opnemen om een afspraak in te plannen zodat u uw bestelling kunt afhalen. Bij het afhalen van uw bestelling dient u uw factuur mee te nemen. U kunt uw bestelling afhalen op locatie; 

Hoogeboom BV
Copernicusstraat 19
1704SV, Heerhugowaard

Bedenkperiode

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar volle tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw bestelling of één van uw aankopen binnen een bestelling, dan kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenoemde bedenkperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retour procedure hanteren.

Wat te doen in de volgende situatie:

- U heeft een verkeerd product ontvangen of uw zending is niet compleet.
Controleer na ontvangst altijd of uw zending correct en compleet is. Mocht er onverhoopt een verkeerd product geleverd zijn of een artikel ontbreekt, kunt u dit melden via onze contactformulier. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij de fout zo spoedig mogelijk herstellen.


Retoursprocedure

U heeft een bedenkperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering/afhalen. Uitzonderingen hierbij zijn speciaal voor u op maat gemaakte producten zoals bijvoorbeeld; touw, band, doek, elastiek, rail, buis enzovoorts. Het product kan alleen ongebruikt en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar bovenstaand (afhaal-)adres. Hoogeboom BV zal de gehele aankoopsom exclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Beschadigde, aangepaste of speciaal voor u afgekorte of gemaakte producten worden niet retour genomen.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort.

Belangrijk bij het retour sturen van (een deel van) uw bestelling

Meld uw retour aan door middel van ons retoursformulier  verzend dit formulier aan; Administratie@HoogeboomBV.nl. Voor een snellere afhandeling van uw retour voegt u het retourformulier óók bij uw pakket.

Uitgesloten van retour sturen zijn:

  • Aangebroken of beschadigde (verbruiks)artikelen.

  • Artikelen die in opdracht van de koper specifiek zijn vervaardigd.

Hoogeboom BV behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het product reeds geopend, gebruikt en/of beschadigd is.

Klachten

Het is vervelend als u een klacht heeft over uw geleverde product(en) en/of onze dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail te richten aan; Administratie@HoogeboomBV.nl eventueel kunt u uw klacht ook per post aan ons sturen ter attentie van onze afdeling administratie.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Bekijk onze sociale media!

 

Bereik ons via onderstaande gegevens

info@HoogeboomBV.nl
+31(0) 72 - 57 46 291

Koffie?
4.500+

klanten

            
1.000+

unieke producten

            
50+

jaar ervaring

            
350.000+

kopjes koffie / thee